DESÍTKA
Novinky
Lidé a kontakty
Služby
FAQ
Historie
ZÁJMOVÉ MÍSTNOSTI
Sušárny
Klubovna
Prádelna
Kulečník
Fotokomora
Televizárna
Fotbálek
Kufrárna
Ping-pong
Kolárna
Hudebna
Posilovna
ARCHIV
Novinky
Vedení bloku
TODO list
ToiletNews
Tyto FAQ se týkají pouze života na bloku 10. Hledáš-li informace ohledně klubu Silicon Hill, členství, připojení k síti, … pokračuj na wiki.siliconhill.
Ačkoli můžeš na chodbách zahlédnout cedule Dámy a Páni, na Strahově to nikdo neřeší. Prostě chodíme tam, kam to máme nejblíž. Takže, ať si holka nebo kluk, na záchodě je to fuk!
Neodtéká umyvadlo, v kuchyňce nefunguje vařič nebo je někde rozbité okno?
Na stránckách SÚZu nalezneš elektronickou knihu závad, kde můžete daný problém nahlásit. Pokud se z jakéhokoli důvodu nemůžeš do SÚZího intranetu přihlásit (např. nejsi student ČVUT), stále můžeš problém zapsat do papírové knihy závad na vrátnici.
Většinu očividných problémů hlásí sami uklízeči, ale rozhodně se na to nedá spoléhat. Pokud závadu nikdo nenahlásí, nikdo ji také neodstraní!
Na našem bloku je zamčeno vždy mezi 1 a 5 hodinou ráno. Když se v tento čas budete vracet, tak zazvoňte, pokud si vás vrátný nevšimne. Pokud tam vrátný/á nebude vůbec, pak vám nezbude nic jiného, než počkat až dojde z obchůzky. Ta bývá tak 3-6 za večer okolo 5-15 minut.